سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دل نوشته
درباره وبلاگ


همین که یاد من کردی دمت گرم همین که مرهم دردی دمت گرم بسا رفتند و هرگز بر نگشتند همین که باز می گردی دمت گرم تو از باغ صفای سینه خود برایم عشق آوردی دمت گرم به کام تشنه ام در ظهر جوشان چو آب و جرعه ای سردی دمت گرم میان این همه نا مردمی ها مرامی،بامعرفت،«مردی»دمت گرم میان دشت های عشق و امید پی همدرد می گردی دمت گرم به دشت نامرادی های دوران به جنگ غم همآوردی دمت گرم عزیزم بین غمهای دل من همین که یاد من کردی دمت گرم تو در گل واژه های ذوق شعرم گل داد
پیوندها
لوگو
همین که یاد من کردی دمت گرم

همین که مرهم دردی دمت گرم

بسا رفتند و هرگز بر نگشتند

همین که باز می گردی دمت گرم

تو از باغ صفای سینه خود

برایم عشق آوردی دمت گرم

به کام تشنه ام در ظهر جوشان

چو آب و جرعه ای سردی دمت گرم

میان این همه نا مردمی ها

مرامی،بامعرفت،«مردی»دمت گرم

میان دشت های عشق و امید

پی همدرد می گردی دمت گرم

به دشت نامرادی های دوران

به جنگ غم همآوردی دمت گرم

عزیزم بین غمهای دل من

همین که یاد من کردی دمت گرم

تو در گل واژه های ذوق شعرم

گل داد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 143155

سلاممممم! من آمدم

 

 

اول از همه از همتون میخوام برای همه مریضا دعا کنین همشون..شاید بگین برو بابا همه اینو میگن ولی..ولی شاید بادعاهای شما مریضای کوچولوی کشورمونو شفا داد ...

 

 

 

 

 

 

 

حالا ....اصل مطلب...خخخ

مگه عروسی ننته چیست؟!

جمله ایی که پدر عزیزم وقتی که یه آهنگ قرکمری گذاشتم صداهم تا اوج رفته بالا میگه که مفهومش اینه که صدای آهنگ خفههههه

 

***********

همیشه یه سری افراد هستن که 

وقتی باهاشون حرف میزنی فقط رو مخت راه میرن

به این جور آدما باید گفت:مرسی عزیزم گند زدی به اعصابم

حالا هرچهسریع تر گمشو ار جلو چشمم تا گند نزدم به دکوراسیون صورتت

**********

به بعضی ها هم باید گفت: نمیدونی وقتی ساکتی چقد جذابی...لطفا بیشتر جذاب بااااش

*********

به بعضیا باید گفت :عزیزم....

به بعضیاهم نیاید گفت عزیزم

والا!

********

مورد داشتیم...هچی دیگه گرفتنمون موردمون حل شد




موضوع مطلب :

       نظر
چهارشنبه 93 مرداد 29 :: 9:52 عصر
ely